Dependența de Facebook m-a făcut să-mi pun anumite semne de întrebare în legătură cu sănătatea mea mintală. L-a pus pe gânduri și pe prietenul meu când a văzut câte știu despre toți și toate. Pentru binele nostru mi-am șters contul, iar spre mirarea mea chiar nu i-am dus lipsa, așa cum duc lipsa unei țigări de dimineață.
Acum întrebarea mea e dacă nu cumva am să devin o ”înapoiată” pentru că nu am acces la ultimele noutăți, ultimele bârfe, nu mai știu cine cu cine ( nu ) mai este, nu mai aflu dacă anumiți profesori de la mine au ”murit” sau nu din cauza otrăvurilor găsite în mâncarea de la cantină....
Am să-mi fac propriul [ass] book.com și am să fiu eu împotriva lor!

Lăsând gluma la o parte, eu pe ce temă îmi fac licența? Idee am, profesor nu.

1 rezolvări:

I-al pe frate-tu' ca profesor. Primesti 10 garantat. :D

Nu stiam ca era asa mare problema cu Facebooku'. Eu in general cand intru incep sa rad de lume si lumea de mine

20 octombrie 2010 la 08:27  

Blogger Template by Blogcrowds