leg warmers




Iniţial erau accesorii pentru dansatorii profesionişti. Prin 1980 începuse să se poarte şi în afara "sălilor de repetiţii", însă această manie nu a prins la public. De abia în 2004 s-a dat startul la un nou trend al leg warmer-urilor (păstrez denumirea din engleză pentru că în română nu ar mai avea aceleşi farmec), apărut la noi cam prin 2007. Prin revistele de modă vedem cum aceste accesorii câştigă teren, ele putând fi asortate cu pantofi, balerini, tenişi, la o fustă, pantaloni scurţi sau lungi. Mi se par super tari aceste "leg"-uri, nu ştiu cât de utile sunt, dar oferă un aer misterios purtătoarelor. De mult am vrut şi eu să-mi iau.
Nu am găsit în tot Bucureştiul, iar să fi comandat pe net nu se merita.

Am găsit pe net modele puţin mai speciale, dar cele de jos par să fie făcute cu mai mult bun gust. ;;)

3 rezolvări:

salut colega... vrei o leapsa? http://oamenisicarti.blogspot.com/2009/02/egocentrism-leapsa.html uite aici.

26 martie 2009 la 13:13  

Sunt fan al nebuniilor de genul asta. In liceu aveam foarte multe perechi, le gasisem prin unirii(albe, verzi, mov, negre). Acum chiar n-am mai vazut pe la noi prin magazine.
Poarta-le fara jena! Peste adidasi, peste bocanci, peste balerini, la tocuri;) ;)
Iar la munte fac minuni:P

28 martie 2009 la 03:09  

@Valy- merci frumos, văd că urarea ta a avut un impact asupra vremii de afară :D
@Ralu- colega merci de leapşă, you were my first :D
@Zăpăcita- hehe săru mâna pentru sfaturi şi pentru încurajare, azi e o zi bună pt o fustiţă şi leg warmers >:D<

28 martie 2009 la 06:02  

Blogger Template by Blogcrowds