o primă leapşă

Primită de la Ralu şi dată mai departe lui Ducu şi John. . You know the rules. Let's start:
  • SUNT o tăuroaică convinsă, ambţioasă şi încăpăţânată;
  • AŞ VREA să am un pui de samoyed, gata dresat. Eventual să se spele şi să se ducă singur afară să-şi facă nevoile;
  • PĂSTREZ florile de la my bf. Flowers die, love doesn't;
  • MI-AŞ FI DORIT să fi intrat la PDS, să mă fi născut cu vreo 2-3 ani înainte de '89...more to come;
  • NU ÎMI PLAC oamenii superficiali, hainele cu sclipici, "neoanele"...alea de se (a)prind greu ;)
  • MĂ TEM de fantome :)), de rottweileri, de avioane, de teancul de vase murdare din chiuvetă;
  • AUD mai multe decât crede lumea;
  • ÎMI PARE RĂU că nu mai gasesc produse speciale pentru păr creţ... you bastards!!!
  • NU SUNT optimistă, nici bucătăreasă, zâmbăreaţă;
  • DANSEZ prin casă la ore "matinale", prin cluburi, pe plajă şi oriunde este muzică şi loc de desfăşurare;
  • CÂNT în somn cred;
  • NICIODATĂ nu am băut absinth, nu am fumat iarbă, nu am sărit cu paraşuta, nu m-am dat cu capul de pereţi...unele le-aş face cu prima ocazie ;;)
  • RAR fac curat prin casă, merg în cluburi, mă încalţ cu tocuri;
  • PLÂNG de obicei din motive idioate, dar într-un final totul se termină cu bine...HAPPY ENDING
  • NU SUNT ÎNTOTDEAUNA dispusă să ajut lumea, să ascult problemele altora;
  • NU ÎMI PLACE DE MINE când vreau să ies în evidenţă şi debitez numai prostii;
  • SUNT CONFUZĂ când se fac grupuleţe în jurul meu şi toţi îşi impun părerile. Wtf!?
  • AR TREBUI să-mi văd de treburile mele, să fiu mai indiferentă.
Yey, well that's all folks :D

0 rezolvări:

Blogger Template by Blogcrowds