discriminare?

Aş vrea să vorbesc despre imaginea României în Europa, din '89 până acum sau despre un obicei pe care mi l-am făcut, involuntar şi de care am prins mare drag, când mă duc la BCU. Însă acum nu mă pot gândi decât la nemernicii de la Pantene ProV şi cei de la Sunsilk care nu mai fac şampoane şi balsamuri pentru păr creţ! Din decembrie au cam dispărut de pe piaţă. Mai găseam în piaţa din Galaţi şi îmi făceam provizii de acolo. În schimb în Bucureşti nu am găsit nicăieri!!! Am fost în Auchan, Carrefour, Gima, Real etc. Am căutat şi la alte firme,dar nu am avut niciun rezultat. Mă oftic pentru că nu de alta, dar ţin la podoaba mea capilară şi să-mi îndrept părul în fiecare săptămână e de-a dreptul inimaginabil... motive sunt o mie şi presupun că le ştiţi.
Asta e seara cea mare. Mi s-au terminat proviziile de care vorbeam mai devreme şi am să folosesc doar spuma de păr pentru păr creţ (doar atât am mai găsit). Mă simt ca în episodul acela din South Park când a "dispărut" internetul.
Fac apel la fete, în special cele cu păr creţ: dacă găsiţi produse pentru păr creţ vă rog să daţi anunţ în ţară!

1 rezolvări:

Paste fericit alaturi de cei dragi!

19 aprilie 2009 la 05:00  

Blogger Template by Blogcrowds