O reclamă care mi-a atras atenţia pentru un produs românesc a fost cea de la Dorna, nou apărută, cu tema "Natura întâlneşte oraşul". Ideea reclamei, mesajul pe care îl transmite şi transpunerea acestora în 30 de secunde de filmări se integrează perfect şi se completează formând o nouă imagine produsului. Din câte am înţeles această producţie a fost integral creată de agenţia de publicitate McCann Erickson.
Costul spotului a ajuns la 600 de mii de euro, iar filmările au avut loc în Delta Dunării, în Bercelona şi în studiourile Castel Film.
Părerea mea e că ar trebui să mai lucreze şi la ambalaj ca să ţină pasul cu imaginea promovată. Iar la acest spot ar fi trebuit să schimbe apariţia magică a celor două sticle de apă Dorna. Este o apariţie seacă, mai mult mi-a plăcut încheierea spotului din 2007 (acela cu metroul, caii etc). În rest.... le urez toate cele bune celor de la Dorna şi The Coca-Cola Ro.



Sursa WallStreet

0 rezolvări:

Blogger Template by Blogcrowds