noaptea albă

Am fost întâi pe Kiseleff la Muzeul de Geologie: aglomeraţie, miros de grătare, Ivan Patzaichin şi atmosferă înăbuşitoare. Ne plimbăm, în jos pe Calea Victoriei şi ajungem la Muzeul Naţional "George Enescu": 10 minute până intrăm în muzeu, lume enervată, copii gălăgioşi, atmosferă înăbuşitoare. Ne vedem de drum, renunânţând la ideea de a mai vizita alte muzee. Ajungem pe Magheru, ne oprim apoi în faţa teatrului Naţional la o gură de fresh-air. Ne contiuăm drumul pe I.C. Brătianu cu destinaţia Palatul Parlamentului.
Totul a început la ora 19 şi s-a sfârşit la ora 23. Bună iniţiativă (cea cu muzeele), dar proastă oganizare! Vorba lui Socaciu "Bună ţară, rea croială!"
Vă înşir mai jos câteva poze rătăcite..... eu mă retrag la Eurovision ( aştept cu nerăbdare să se termine!!! din seara asta începând nu am să mă mai uit în viaţa mea la acest concurs!).
Hai, vizionare relaxată...!
















0 rezolvări:

Blogger Template by Blogcrowds