"Publicitatea psihodinamică sau sugestivă: se adreseazã structurilor profunde ale psihismului individului şi face frecvent apel la principiile şi mecanismele psihanalizei. Cel mai adesea produsul/serviciul (marca) comunicate prin acest tip de abordare publicitară fie urmăresc să satisfacă principiul plăcerii, permiţându-i consumatorului să obţină un anumit tip de satisfacţie, fie îi facilitează evitarea unei situaţii psihice neplăcute prin evacuarea din aparatul psihic a unei tensiuni specifice."

Hmmm... v-am pus link-uri către reclamele ce mi-au trecut prin faţa ochilor citind textul de mai sus.... După această definiţie a publicităţii mi-am luat o pauză de 4 ţigări ca să-mi revin.

1 rezolvări:

foarte tare!eu am sarit peste cursul de publicitate din aceleasi motive :))...daca il citeam cred ca ramaneam fara tigari!

28 ianuarie 2010 la 16:02  

Blogger Template by Blogcrowds